x تبلیغات
بهترین تولید کننده فیلتر هپا

انواع روش های فیلتراسیون

 فیلتر هپا

انواع روش های فیلتراسیون

همان طور که می دانید روش های مختلفی برای فیلتراسیون در دستگاه های تصفیه هوا وجود دارد. یکی از بهترین روش های فیلتراسیون استفاده از فیلتر هپا در دستگاه تصفیه هوا است. شرکت پال تهویه البرز بزرگترین تولید کننده انواع فیلتر هپا در ایران است. شما مشتریان محترم می توانید جهت خرید فیلتر هپا با شماره های مندرج شده در صفحات سایت تماس حاصل فرمایید. 

خط تولید فیلتر هپا

 فیلتر هپا

خط تولید فیلتر هپا

شرکت پال تهویه البرز دارای بزرگترین خط تولید فیلتر هپا در ایران می باشد. این شرکت تولید کننده انواع فیلتر هپا در ایران است. شما مشتریان محترم می توانید با استفاده از شماره های مندرج شده در صفحات سایت تماس حاصل فرمایید. 

فیلتر کیسه ای چیست

فیلتر کیسه ای

 فیلتر کیسه ای چیست

فیلترهای کیسه ای نوعی بگ فیلتر محسوب می شوند. 

طول عمر فیلترهای کیسه ای به میزان آلاینده های موجود در هوا، میزان رطوبت و ترکیبات شیمیایی موجود در هوا بستگی دارد. 

شرکت پال تهویه البرز تولید کننده انواع فیلترهای کیسه ای در ایران می باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های مندرج شده در صفحات سایت در تماس باشید. 

جاروبرقی با فیلتر هپا

فیلتر هپا

جاروبرقی با فیلتر هپا

جارو برقی با فیلترهای معمولی قابلیت فیلتر کردن تمام ذرات گرد  غبار در هوا را ندارند. اما جاربرقی با فیلتر هپا قابلیت جذب تمام ذرات گرد و غبار درهوا را دارد. 

شرکت پال تهویه البرز علاوه بر تو لید انواع فیلترهای کیسه ای هواساز، تولید کننده فیلترهپا جارو برقی است. جهت استعلام قیمت می توانید با شماره های مندرج شده در صفحات سایت تماس حاصل فرمایید. 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد