x تبلیغات
بهترین تولید کننده فیلتر هپا

کیسه بگ فیلر

 

فیلتر کیسه ای 

کیسه بگ فیلر

کیسه بگ فیلر، از مجوصلات بسیار پرطرفدار فیلتر کیسه ای می باشد. 

 فیلتر کیسه ای است که در فرایند خط تولید استفاده می شود. این نوع فیلتر طی سال های گذشته کاربرد بیشتری برای تصفیه گازهای خروجی از نقاط اصلی خط تولید پیدا نموده و در مواردی جانشین فیلترهای الکتریکی شده اند. مزیت عمده این نوع فیلتر اثر پذیری کمتر غبار خروجی با تغییر مشخصه های گاز ورودی و دستیابی آسان تر به غبار خروجی کمتر در محدوده 10 میلی گرم بر نرمال متر مکعب می باشد.

فیلتر هپا h14

انواع فیلتر هپا

فیلتر هپا h14

فیلتر هپا h14 ، یکی از بهترین انواع فیلتر های هپا در مجموعه پال تهویه البرز تولید می گردد . فیلترهای هپا H14 که اغلب به بخش مراقبت های بهداشتی یا اتاق های تمیز می فروشیم. از زمان قرنطینه کرونا، ما در بسیاری از مکان‌های دیگر متوجه می‌شویم که هپافیلترها در سیستم‌های تهویه یا به‌عنوان تصفیه‌کننده‌های هوای مستقل وجود دارند.

هوای جریان یافته به داخل خانه توسط فیلتر نصب شده بر روی منبع تغذیه تمیز شده است، بنابراین نیازی به نصب فیلترهایی با راندمان فیلتر مشابه یا بالاتر روی اگزوز، یعنی هوای خارج شده از ساختمان نیست. نصب فیلترهای ریز روی هوای ورودی و خروجی باعث افزایش مصرف برق، مقاومت هوا و سایش سریعتر فیلتر می شود.

فیلتر هپا 13

 

 

 

انواع فیلتر هپا

فیلتر هپا 13

فیلتر هپا 13 ، در مجموعه پال تهویه البرز تولید می گردد. این فیلتر دارای کیفیت بالایی می باشد  و جهت استفاده در جاروبرقی برای جلوگیری از جذب گردو غبار و عدم جذب ذرات و غبار به موتور جارو برقی می گردد.

به طور کلی عملکرد دستگاه فیلتر هپا،  با مسدود کردن ذرات ریز و کمتر از 100 نانومتر، هنگام عبور جریان هوا به الیاف فیلتر می چسبند و دیگر خروج آن‌ امکان پذیر نیست. در واقع کاهش سرعت و افزایش احتمال توقف و نشست ذرات معلق در فیلتر از نتایج این برخورد به حساب می‌آیند.

 

فیلتر کیسه ای 6 کیسه

 فیلتر کیسه ای

فیلتر کیسه ای 6 کیسه

فیلتر کیسه ای 6 کیسه ، در مجموعه پال تهویه البرز تولید می گردد. 

فیلتر کیسه ای 6 کیسه ، از 6 کیسه تشکیل شده است و در ابعاد و اندازه های دلخواه قابل تولید است.

محفظه‌های فیلتر کیسه‌ای در طیف گسترده‌ای از مواد و اندازه‌ها موجود هستند و می‌توانند هر نوع سیال و سرعت جریان را در محدوده 1 متر مکعب در ساعت تا بیش از 300 متر مکعب در ساعت تحمل کنند.

فیلتر هپا (HEPA) چیست ؟

 فیلتر هپا

فیلتر هپا (HEPA) چیست ؟

فیلتر هپا (HEPA) چیست ؟فیلتر هپا در مجموعه پال تهویه البرز تولید می گردد و باراندمان بالا فعالیت می کند .

در ابتدا ، چیزی به نام "تصفیه کننده هوا" یا همانطور که از نام آن پیداست، فیلتر هوا که هوا را تصفیه می کند وجود ندارد. برخی از دستگاه‌های مجهز به نور ماوراء بنفش (UV) ویروس‌ها و باکتری‌ها را از بین می‌برند، اما حتی این نیز تمام هوایی که تنفس می‌کنید را تصفیه نمی‌کند. بهترین کاری که هر پاک کننده هوا می تواند انجام دهد حذف ذرات کوچکی است که از فیلتر عبور می کنند.

خرید فیلتر کیسه ای هوا

 فیلتر کیسه ای 

خرید فیلتر کیسه ای هوا

خرید فیلتر کیسه ای هوا ، از مجموعه پال تهویه البرز یکی از بهترین های خرید شما خواهد بود 

به لطف خدا یکی از بزرگترین تولیدی انواع فیلتر در مجموعه پال تهویه البرز می باشد . این مجموعه با به کارگیری متخصصین مجرب توانسته بهترین فیلتر ها را تولید نماید . 

 فیلترهای کیسه ای معمولاً از پارچه های نبافته سوزنی ساخته می شوند و به عنوان فیلترهای عمقی عمل می کنند. حجم منافذ بین 70 تا 90 درصد متغیر است. کیسه های فیلتر معمولاً در لبه ها دوخته می شوند. با جوش دادن درزها می توان از فیلتراسیون بای پس جلوگیری کرد، با این حال، این تنها در صورتی امکان پذیر است که ماده استفاده شده از ترموپلاستیک یا پلی پروپیلن یا پلی استرباشد.

فیلتر کیسه ای صنعتی

فیلتر کیسه ای 

فیلتر کیسه ای 

 فیلتر کیسه ای صنعتی

فیلتر کیسه ای صنعتی ،در مجموعه پال تهویه البرز تولید می شود . این مجموعه با راندمان بالا اقدام به تولید انواع فیلتر می نماید .

آلودگی صنعتی بسیار متفاوت است. صنایعی مانند تولید سیمان، پنبه، کارخانه ناپیوسته و غیره ضایعات آلوده کننده را به صورت گرد و غبار ریز یا گاز منتشر می کنند. برخی از صنایع زباله های آبی را آزاد می کنند که در رودخانه های اطراف مخلوط می شود. از این رو، محیط سنجی به طور گسترده ای برای مطابقت با صنعت مربوطه اعمال می شود.
. این نوع از فیلترها دارای بازدهی غبارگیری بالامی باشند که با توجه به نوع غبار تا 99.9 درصد بازدهی دارند. عاملی که کاربرد آن را محدود می کند، دمای گاز ورودی به آن می باشد، با پیشرفت های جدید در تهیه الیاف کیسه ای دامنه استفاده از آن ها وسیع تر شده است.

 

فروش فیلتر مولتی ویچ

  فیلتر مولتی ویچ

فروش فیلتر مولتی ویچ

فروش فیلتر مولتی ویچ ، در مجموعه پال تهویه البرز که یکی از برترین تولید کنندگان برتر کشور جزو معدود شرکت های صنعتی تولید کننده فیلتر در کشور می باشد.

فیلترهپا مولتی ویچ دارای ساختاری می باشد که سبب می شود، مهندسین در بسیاری از طراحی ها از این نوع فیلتر بیشترین استفاده را کنند. فیلتر های مولتی ویچ به گونه ساخته شده اند که با سطح وسیعی از هوا در تماس باشند. از این رو دارای افت فشار کمی هستند. 
فیلتر های مولتی ویچ از جنس گالوانیزه ساخته شده اند که البته طبق نیاز مشتری قابل ساخت با استیل یا mdf نیز می باشند.
.

خرید فیلتر هپا ویسل

 فیلتر هپا ویسل

خرید فیلتر هپا ویسل

خرید فیلتر هپا ویسل از گروه بزرگ پال تهویه با قیمت ارزان و کاربرد فراون راحت است کافی است برای ارتباط گرفتن با مشاورین ما تماس حاصل نمایید .تمامی شماره ها در وب سایت پال تهویه البرز موجود است. 

طراحی V-Cell سطح مدیا در فیلتر را به شدت افزایش می دهد که باعث افزایش طول عمر و کاهش افت فشار فیلتر می شود. تمام فیلترهای V-Cell دارای یک هدر برای نصب در مسیر فیلتر هستند.

فیلتر هپا که در اصل جاذب ذرات با راندمان بالامی باشد. اما گاهی اوقات به آن مسدود کننده ذرات با راندمان بالا یا مهار ذرات با راندمان بالا نیز گفته می‌شود، نوعی فیلتر هوا است.

كيسه بگ فيلر

 

فيلتر كيسه اي

كيسه بگ فيلر

كيسه بگ فيلر، به‌عنوان فيلتر كيسه‌اي، فيلتر كيسه‌اي يا فيلتر پارچه‌اي نيز شناخته مي‌شود،اين فيلتر هاي كيسه اي در شركت توليدي صنعتي پال تهويه البرز با كيفيت بالا و راندمان بالا توليد مي شوند و در اختيار مشتريان و مصرف كنندگان قرار مي گيرد . 

جهت دريافت مشاوره از كارشناسان پال تهويه البرز مي توانيد بال شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل نماييد. 

كيسه بگ فيلر يك دستگاه كنترل آلودگي هوا و جمع‌كننده گرد و غبار است كه ذرات يا گازهاي آزاد شده از فرآيندهاي تجاري را از هوا خارج مي‌كند.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد