x تبلیغات
بهترین تولید کننده فیلتر هپا

فیلتر هپا (HEPA) چیست ؟

 فیلتر هپا

فیلتر هپا (HEPA) چیست ؟

فیلتر هپا (HEPA) چیست ؟فیلتر هپا در مجموعه پال تهویه البرز تولید می گردد و باراندمان بالا فعالیت می کند .

در ابتدا ، چیزی به نام "تصفیه کننده هوا" یا همانطور که از نام آن پیداست، فیلتر هوا که هوا را تصفیه می کند وجود ندارد. برخی از دستگاه‌های مجهز به نور ماوراء بنفش (UV) ویروس‌ها و باکتری‌ها را از بین می‌برند، اما حتی این نیز تمام هوایی که تنفس می‌کنید را تصفیه نمی‌کند. بهترین کاری که هر پاک کننده هوا می تواند انجام دهد حذف ذرات کوچکی است که از فیلتر عبور می کنند.

خرید فیلتر کیسه ای هوا

 فیلتر کیسه ای 

خرید فیلتر کیسه ای هوا

خرید فیلتر کیسه ای هوا ، از مجموعه پال تهویه البرز یکی از بهترین های خرید شما خواهد بود 

به لطف خدا یکی از بزرگترین تولیدی انواع فیلتر در مجموعه پال تهویه البرز می باشد . این مجموعه با به کارگیری متخصصین مجرب توانسته بهترین فیلتر ها را تولید نماید . 

 فیلترهای کیسه ای معمولاً از پارچه های نبافته سوزنی ساخته می شوند و به عنوان فیلترهای عمقی عمل می کنند. حجم منافذ بین 70 تا 90 درصد متغیر است. کیسه های فیلتر معمولاً در لبه ها دوخته می شوند. با جوش دادن درزها می توان از فیلتراسیون بای پس جلوگیری کرد، با این حال، این تنها در صورتی امکان پذیر است که ماده استفاده شده از ترموپلاستیک یا پلی پروپیلن یا پلی استرباشد.

فیلتر کیسه ای صنعتی

فیلتر کیسه ای 

فیلتر کیسه ای 

 فیلتر کیسه ای صنعتی

فیلتر کیسه ای صنعتی ،در مجموعه پال تهویه البرز تولید می شود . این مجموعه با راندمان بالا اقدام به تولید انواع فیلتر می نماید .

آلودگی صنعتی بسیار متفاوت است. صنایعی مانند تولید سیمان، پنبه، کارخانه ناپیوسته و غیره ضایعات آلوده کننده را به صورت گرد و غبار ریز یا گاز منتشر می کنند. برخی از صنایع زباله های آبی را آزاد می کنند که در رودخانه های اطراف مخلوط می شود. از این رو، محیط سنجی به طور گسترده ای برای مطابقت با صنعت مربوطه اعمال می شود.
. این نوع از فیلترها دارای بازدهی غبارگیری بالامی باشند که با توجه به نوع غبار تا 99.9 درصد بازدهی دارند. عاملی که کاربرد آن را محدود می کند، دمای گاز ورودی به آن می باشد، با پیشرفت های جدید در تهیه الیاف کیسه ای دامنه استفاده از آن ها وسیع تر شده است.

 

فروش فیلتر مولتی ویچ

  فیلتر مولتی ویچ

فروش فیلتر مولتی ویچ

فروش فیلتر مولتی ویچ ، در مجموعه پال تهویه البرز که یکی از برترین تولید کنندگان برتر کشور جزو معدود شرکت های صنعتی تولید کننده فیلتر در کشور می باشد.

فیلترهپا مولتی ویچ دارای ساختاری می باشد که سبب می شود، مهندسین در بسیاری از طراحی ها از این نوع فیلتر بیشترین استفاده را کنند. فیلتر های مولتی ویچ به گونه ساخته شده اند که با سطح وسیعی از هوا در تماس باشند. از این رو دارای افت فشار کمی هستند. 
فیلتر های مولتی ویچ از جنس گالوانیزه ساخته شده اند که البته طبق نیاز مشتری قابل ساخت با استیل یا mdf نیز می باشند.
.

خرید فیلتر هپا ویسل

 فیلتر هپا ویسل

خرید فیلتر هپا ویسل

خرید فیلتر هپا ویسل از گروه بزرگ پال تهویه با قیمت ارزان و کاربرد فراون راحت است کافی است برای ارتباط گرفتن با مشاورین ما تماس حاصل نمایید .تمامی شماره ها در وب سایت پال تهویه البرز موجود است. 

طراحی V-Cell سطح مدیا در فیلتر را به شدت افزایش می دهد که باعث افزایش طول عمر و کاهش افت فشار فیلتر می شود. تمام فیلترهای V-Cell دارای یک هدر برای نصب در مسیر فیلتر هستند.

فیلتر هپا که در اصل جاذب ذرات با راندمان بالامی باشد. اما گاهی اوقات به آن مسدود کننده ذرات با راندمان بالا یا مهار ذرات با راندمان بالا نیز گفته می‌شود، نوعی فیلتر هوا است.

كيسه بگ فيلر

 

فيلتر كيسه اي

كيسه بگ فيلر

كيسه بگ فيلر، به‌عنوان فيلتر كيسه‌اي، فيلتر كيسه‌اي يا فيلتر پارچه‌اي نيز شناخته مي‌شود،اين فيلتر هاي كيسه اي در شركت توليدي صنعتي پال تهويه البرز با كيفيت بالا و راندمان بالا توليد مي شوند و در اختيار مشتريان و مصرف كنندگان قرار مي گيرد . 

جهت دريافت مشاوره از كارشناسان پال تهويه البرز مي توانيد بال شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل نماييد. 

كيسه بگ فيلر يك دستگاه كنترل آلودگي هوا و جمع‌كننده گرد و غبار است كه ذرات يا گازهاي آزاد شده از فرآيندهاي تجاري را از هوا خارج مي‌كند.

قیمت فیلتر مولتی ویچ

فیلتر مولتی ویچ

 قیمت فیلتر مولتی ویچ

 قیمت فیلتر مولتی ویچ  در مجموعه پال تهویه البرز با کیفیت بالا ارزان شده است .در هنگام انتخاب این نوع فیلتر می بایست به طول و عرض و عمق و همچنین جنس فریم آن توجه نمود.

امروزه یکی از انواع فیلترهایی است که مهندسین در بسیاری از طراحی ها از این بهره می گیرند. این فیلترها به خاطر سطح تماس زیاد با هوا، دارای افت فشار بسیار کمی می باشند. بنابراین برای داشتن ظرفیت هوادهی بالا و افت فشار کم این نوع فیلترها پیشنهاد می شوند.

ااگر قصد خرید دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت پال تهویه البرز تماس حاصل نمایید. 

قیمت فیلتر هپا مولتی ویچ

 

فیلتر هپا مولتی ویچ 

 قیمت فیلتر هپا مولتی ویچ 

فیلتر هپا مولتی ویچ ، با کارایی بالا یکی از جدیدترین محصولات پال تهویه البرز است.این نوع فیلتر با سطح گسترده ای در ازتباط است و افت فشاری کمتری دارد.

این فیلتر در انواع مختلفی تولید می شود. برای تعیین دقیق قیمت این فیلتر ، با شماره های موجود در سایت پال تهویه البرز تماس بگرید. همکاران فروش در اسرع وقت پاسخگو شما هستند.

فیلتر هپا مولتی ویچ v شکل مرتب شده است و از 10 پنل ساخته شده است. جنس این فیلتر از آلومینیوم و ام دی اف می تواند باشد.این فیلتر ، در آزمایشگاه ها ، بیمارستان ها ، کارخانه های تولید دارو استفاده می شود.

 

فیلتر هپا تهویه

 فیلتر هپا

فیلتر هپا تهویه

فیلتر هپا تهویه در مجموعه پال تهویه با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی به فروش می رسد . 

فیلتر هپا تهویه از رشته هایی از جنس فایبر گلاس ، پوشال یا حصیر به هم بافته شده تهیه می شود . این بافتها به صورت نا منظم و تصادفی می باشند .

فیلتر هپا قدرت جذب بسیار بالایی دارد و ذرات کوچک و بزرگ توسط این فیلتر جذب می شوند . 

وظیفه اصلی فیلتر هپا تصفیه ، پاکسازی هوا از ذرات گرد و غبار و سایر آلودگی های موجود در هوا می باشد . 

این فیلتر قدرت جذب همه ذرات بزرگتر از 0.3 میکرون را داراست چراکه فاصله بین تارهای آن 0.3 میکرون است و ممکن است ذرات کوچکتر از 0.3 میکرون از میان شکاف های آن عبور کنند . 

فیلتر کیسه ای صنعتی

 فیلتر کیسه ای 

فیلتر کیسه ای صنعتی

فیلتر کیسه ای صنعتی دارای ویژگی های زیر است:

 

قابلیت جذب ذرات معلق در هوا با اندازه های مختلف

راندمان بالا در جذب ذرات آلاینده

طول عمر بالا

مقاومت در برابر رطوبت و حرارت

هزینه نسبتاً پایین

کاربرد فیلتر کیسه ای صنعتی

فیلتر کیسه ای صنعتی در کاربردهای زیر استفاده می شود:

تصفیه هوا در سیستم های تهویه مطبوع صنعتی

غبارگیری در صنایع مختلف مانند صنایع فولاد، سیمان، چوب، معدن و کشاورزی

تصفیه هوا در اتاق های تمیز

تصفیه هوا در آزمایشگاه ها و مراکز درمانی

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد